lördag 3 juli 2010

Twilight Saga - Eclipse



Jag var på bio igår. På "eclipse", den tredje filmen i twilight och självklart var den över förväntan. Tro det eller ej men filmerna blir bara bättre och bättre. Jag började nästan gråta igår när filmen var slut för jag insåg att jag skulle behöva vänta så länge på den fjärde filmen!

I tredje filmen om Edward och Bella fick man veta lite mer om både Rosalie och Jasper, nånting som jag gillade att de fick med i filmen eftersom såna detaljer annars kan försvinna när man gör film av en bok. Man får även återse Victoria och Voltouri. Victoria har i den här filmen bytt taktik, mer än så säger jag inte. Man får även fortsätta följa Jakob och jag älskar att han är med så mycket för jag gillar honom. Även om han blir sårad gång på gång.

Jag antar att jag alltid skriver det här men Twilight är redan kult. Dessa filmer kommer, precis som böckerna, att följa med många årtionden. Det bara är så...

See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar