torsdag 1 juli 2010

Twilight Saga - När Jag Hör Din Röst



Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har jag börjat läsa twilight böckerna för tredje gången, vilket med andra ord innebär att jag nu har läst klart andra boken som heter "när jag hör din röst".

Detta är alltså andra boken i en serie med fyra böcker som handlar om Edward och Bella, i denna bok blir dock Jakob Black en allt större del av sagan. Jag antar att de flesta har sett filmen eller läst boken men för de som inte har gjort det kan jag avslöja att denna innehåller lite mer action ändå än vad den första boken gör. Eller åtminstone lite mer spänning. Boken börjar väldigt sorgligt och ett hjärtskärande farväl tar andan ur mig varje gång jag läser om det.
Dessutom får vi återigen möta Victoria men även några nykomlingar, varulvarna...

Som ni kanske redan har märkt är jag väldigt förtjust i de här böckerna så jag antar att jag är aning partisk när jag säger att böckerna är läsvärda. Detta är min typ av bok men jag tror att även de som inte gillar fantasy inspirerat skulle uppskatta böckerna då de innehåller mycket spänning!

läs böckerna, ni kommer inte att ångra er!

See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar