tisdag 6 juli 2010

Twilight Saga - Ljudet Av Dinj Hjärta



Jag läste ut den tredje boken i twilight sagan för några dagar sedan och eftersom jag precis har skrivit om den filmen så ger jag mig inte in på någon djupare recension av boken.

Men jag kan säga att att trots att man redan har sett filmerna så kan man ändå läsa böckerna. De ger svar på en del frågor som man kan få av att se filmerna. "Ljudet av ditt hjärta" uppfyller alla förväntningar precis som de andra böckerna och det blir allt mer spännande och trots att böckerna blir allt mer fantasy inspirerade så gör det ingenting. Det ger inte samma bild av en overklig värld som t.ex Harry Potter böckerna gör.

Om du läste ettan och tvåan så är du förstås redan sugen på att läsa trean, men om du inte är det så kan jag lova dig att du inte blir besviken.

See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar